lagu

Wednesday 21 January 2015

         

          ...CAHAYA...



hadirmu akan menjadi cerita terindah...didalam hidup dan matiku...

terima kasih kerana kehadiran mu membawa cahaya pelita menerangi gelap kelam hidupku...

terima kasih, kerana sudi memberi sedikit cahaya api pelita itu kepada aku, untuk aku bangkit kembali mencari dimanakah suis untuk aku menyalakan cahaya lampu untuk menerangi seluruh hidupku.. 

aku harap dikau tidak akan padamkan cahaya pelita itu .. biarkan pelita itu terus memberi cahaya ..walaupon terpaksa berdepan dengan hujan,ribut,taufat,angin kencang yg cuba untuk memadamkan api pelita itu.. 

aku harap kita dapat mempertahankan api itu dari terpadam sehinggalah minyak tanah sudah kering diserapnya.. 


ya.. aku harap sangat biarkan dia terpadam kerana hukumnya.. bukan kerana badai yang menimpanya..


aku harap engkau faham dengan apa yang aku cuba sampaikan.. :)


No comments:

Post a Comment