lagu

Sunday 30 June 2013


                        aku sayang dia..!!!


Assalamualaikum.. hye wey ampa apa hbq..cehat ka??

30.6.2013..kenangan aku dengan dia..

aku sedih woii..anak suger glider kesayangan aku hilang.. 3 bulan kami bersama..tapi pada tarikh 30.6.2013..jodoh kami x panjang.. dia telah menghilangkan diri drpd aku.. aku lebih rela hilang marka dr hilang seekoq haiwan yang aku amat syg... sedih tu tok sah nak hbq la.. aku teriak dr pagi - la nie..tiap kali aku dok sorang2..mesti ayaq mata aku jatuh sebab rindukan dy.. dia amat istimewa bagi aku...

  selalu time bosan atau stress nak wt qeja aku akan men dgn dy.. aku akan luahkan segalanya kt dy.. sehingga member2 sanggop kata aku gila sebab bercakap dgn natang tu.. tapi tu la hakikat yg binatang tu juga adalah makluk ciptaNYA.. memang dy xleh nk ckp..tapi aku tau dy faham aku,dia faham apa yg aku ckp kt dy..cuma bezanya dy xleh nk ckp balik kt aku ja...

  dikala kawan2 tiada dy la peneman aku.. dy sentiasa bg aku happy dgn karena dy.. serius aku rindu ,aku syg sgt kt dy.. bukan aku x boleh terima qada dan qadar-NYA.. aku cuma perlukan dy..


 


 serius aku syg gila kt hang fizi oii...            

No comments:

Post a Comment