lagu

Friday 30 August 2013

AWAK !!!yakinlah dengan-NYA...
 



maafkan saya awak, saya Tidak sempurna untuk buat awak bahagia seperti pasangan yang lain,Maafkan saya kerana selama ini saya ingat saya telah membahagiakan awak. membuat awak ketawa dan tersenyum. membuatkan awak gembira. rupa-rupanya kehadiran saya adalah suatu duka. sengsara yang mengundang sehingga menyebabkan hati awak hancur.
Tapi saya nak awak taHU...awaklah perkara yang terbaik pernah berlaku dalam hidup saya. terima kasih kerana memberi peluang kepada saya untuk menyayangi dan disayangi walaupun di pihak awak hanya kedukaan. terima kasih atas persahabatan yang awak hulurkan.      
       
Saya terima di atas segalanya.. jika awak adalah jodoh saya..saya terima seadaanya..tapi jika sebaliknya saya mendoakan agar awak bahagia dengan pilihan hati awak.. :)  dan biarkanlah saya berbahagia dengan jodoh pilihan saya..                                                                                                  


No comments:

Post a Comment