lagu

Friday 8 November 2013


~~MOHON DOA DARIPADA AWAK~~



saya tahu saya nie tak sebaik kawan-kawan awak yang lain.. tapi saya harap awak dapat terima saya dengan seadaanya..kerana tak semua manusia itu sempurna.. walaupun saya agak malu untuk meluahkan hati perasaan saya dekat awak..(arrogant la kononnya), tapi saya tahu awak sudah pon dapat mengetahui isi hati saya kat awak.. saya faham yang awak juga malu untuk meluahkannya kan..hahaha.. tapi jangan di sebabkan perkara yang lepas awak menghukum saya dengan sewenang-wenangnya.. sbb saya juga punya hati dan perasaan.. hmm :)




Saya harap awak sabar dengan kerenah saya yang agak nakal cikit nie ok.. hahaha
dan saya harap awak x lupa doakan yang terbaik utk saya.. in syaa Allah saya berusaha
untuk berubah kerana DIA.. :)



 Sedangkan pasir di pantai pun berubah setiap kali dibadai ombak. Apatah lagi hati manusia yang rapuh. Manusia boleh berubah sekiranya mereka sedar akan kesalahan mereka lakukan.  Tidak semua orang mampu menghadapi pengalaman hitam dalam hidup mereka. Mereka juga perlukan sedikit masa untuk mencari kembali semangat mereka yang telah hilang.

No comments:

Post a Comment